Ftmhmt Senass hayır Allaha şükür geçti😊😊 ama akşamları yemek yiyemiyorum sadece. Yemeklerden soğudum diyebilirim. Tost falan geçiştiriyorum öyle☹️
Senass Ftmhmt çok sevindim senin adına kusman olmasında bir şekilde yemek yersin bende iyiyim çok şükür 28 haftalık olduk işte az kaldı sayılır☺️