230817gul bizde 21+2 yiz kızçemle hissetmeye başaladık çok güzel bir duygu 🥰 bir yerde toplanıp semsert oluyor ağrılı bir şekilde arada iştahsizlık süt ürünlerini tüketememe ve halsizlik dışında iyiyiz çok şükür Perşembe detaylımız var çok heyecanlıyım kızım nasıl iyimi aksilik yoktur inşallah sağlıklıdır diye dua ediyorım az kaldı hepimiz bebeşlerimizi zamanında saglıklı bir şekilden kucağımıza alalım inşallah 🌸🥰❣️🤲🏻 Bu arada bebekler kova burcumu oluyor burçların tarihleri değişti ya tam çözemedim 🤷♀️🤔