Deletedmom00170 https://imgyukle.com/i/oGBMwy Merhabalar herkese uygulamama göre 2 gün var Doğurgan günüme 🤗 Hayaleti bi ben mi görüyorum acaba? @Melike37 @fadimeozbas @[silindi] @Betulsna @Rbs111
Nursubasi Deletedmom00170 canım hala yumurtlama olmamıs sen devam et teste illaki takvime göre olcak diye birşey yok okada ovulasyon testi kullandım bir çoğuda takvimle tutmadı emin ol :d 2 ay öncede hamile kaldım ovulasyonla ama takvime bakarsak asla tutmadı
Pukhett Deletedmom00170 bu yumurtlama değil devam edin teste sizde yumurtlama olan testi fark edeceksiniz
Melike37 Deletedmom00170 kuzum tamam işte bak dediğim gibi bazen hiç çıkmaz bazen silik olur dedim devam et kuzum 1 haftaya bulursun inşallah
Cansubuke Deletedmom00170 Deletedmom00170 inşallah hamilesindir canım bende 1 sene çok bekledim her ay testler yaparak ama 30 dakika bekletilmiş test doğru sonuç vermez adet öncesi yapılan erken testler var bide ondan alıp dene istersen ama ilk resimde de gördüm ben pembe çizgiyi inşallah bebeğin vardır 😘
Yello Deletedmom00170 https://eksiup.com/p/sr114845zmv7 Bak benmde kac gundr boylr catladı dıye tahmın edıyorm artık
Deletedmom00170 Birdaha gönderiyorum hafif pembelesmiş hemen hemen 30 dk sonra https://imgyukle.com/i/oGDL6I
Senyy Deletedmom00170 evet canım belli oluyor bak gördünmü boşuna telaş yapıyorsun.. bende yaptım biraz önce https://imgyukle.com/i/oGGyzc
Senyy Deletedmom00170 gerçekten görüyorum diğer kızlarda görünce yazar zaten belli oluyor yavaş yavaş olucak inş sadece biraz sabırlı olmak lazım
Nursubasi Deletedmom00170 canım hamile kaldıgım ay pvulasyon testim böyleydi resimag.com/p1/31ff3f855dc.jpeg