Akdenizli
Merhaba arkadaslar size bi sorum olacak hatta dogrusu boyle birsey yaşayan varsa bilgiye ihtiyacim var. Kasıktaki agri ile genel cerraha gittim fıtık olabilir dedi radyolojiye yonlendirdi. Incelemeden sonra fitik degil varis olduğunu ogrendim gobek kordonunda bile varis varmis bu durumda normal dogum yapabilirmiyim boyle birsey yasayan varmi ?