Caydemir ben tülbentten yaptırmıştı kendim Oya falan bilmediğim için çok güzellerdi hem de yumuşaçık oluyor çünkü yeni doğduklarında ciltleri çok hassas oluyor öpücükle bile kızarıyor terlediğinde terini silebilirsin sonra sırtına sokabilirsin biraz büyüdüğünde grip olduğunda burnunu bile silebilirsin neye ihtiyacın varsa orda kullanabiliyorsun