Mrvegrkan Kızlar 36 haftayız bu ara kendimi çok yordum ev taşıdık falan bacak arası agrısı var 2 gündür ağırlık varmış gibi normalmıki 🥺
Fatmanur_yakup17 Mrvegrkan valla bende 15 haftalığım ama 1 haftadır bacaklarım ağrıyor neden ağrıdığını bende bilmiyorum 😒
Misskokulumm Mrvegrkan canm ben de evde fazla yorsam biraz eğilip kalsam hemen ağrıyo çok normal fazla zorlama kendini😘
Sahreyldrm Mrvegrkan o tam da çatı ağrısı kuzum adım attirmaz insana özellikle yataktan kalkarken falan çok ağrıyor bebek yerleştiği için oluyor muhtemelen
Ozzy Fatmanur_yakup17 sizinki magnezyum eksikliği olabilir. Doktorunuza bir danışın magnezyum çok rahatlatıyor o ağrı kırampları.
Betuel11 Mrvegrkan bende 36+6 o bacak arası vajinaya yakın bölgede ağrı bendede var gidiyo geliyo dün çatı muayenesi oldum acaba ondanmı diyorum ama sanırım kemiklerde genişleyip açılıyor artık yavaş yavaş zamanı