Zeyk şuan hala enfeksiyonum var ve yapacak birşey yok doktorun verdiği ilaçları kullanıyorum. Hamileyken böbreğimde genişleme oldu 22. Haftamda böbreğime stent takıldı. Bu yüzden enfeksiyon devam ediyor ama haffif bir şekilde bol su ve arada doktrun verdiği antibiyotikleri kullanıyorum.