Esila4549 ben kan ilacı kullandım ılk 3 ay hatta cok morarmıstı benım karnımda erken cıktı bıraz.doktora sormıstum gobekten olucaksın hıc sorun yok demıstı.arkdsmda hamılelıgı boyunca kullandı göbekten ıgne oldu.bende korkuyodum ama cocukla alakası yok demıstı.zaten o ıgnenın ucu o kdr ıcerı gırmez normal ıgnelerden daha kucuk.ama ınsan tedırgın oluyo tabı ama olmayın rahat olun 🌸