Tubalina Kızlar dün akşam saat 10 dan beri geçmeyen bel ağrım var gece de uyutmadı kasıklarıma falan vurmadıgı için hastaneye de gitmedim doğum belirtisi olabilir mi ?
nageyey Tubalina bende aynı şekildeyim. 39. Haftamdayım. Bel ve kasık ağrım o kadar yoğun ki adet oluyormuşum gibi. Halsizlik yapıyor o ağrılar birde 😢
Mervesezentosun Tubalina bebeğinizdeki kasılmalarınızı takip edin. Sıklaşırsa eğer Doğum yaklaştı demektir. Benimkinde hala ses yok ne kadar da şanslısınız. Geçmiş olsun şimdiden :)
Tubalina Mervesezentosun çok teşekkür ederim yorumunuz için sağolun inşallah öyledir darısı başınıza inşallah :)