tgbasltan meyram ben de iyi cok sükür bazen bebek baskısından alt tarafımda sancı oluyor dinlenince geçiyor. Kc kilo oldunn😁 kac haftalık oldunn
meyram tgbasltan 109 kiloydum 17 sinde 🙈🙈 36+6 yım canım şu an. Kilomu bilmiyorum almamışımdır umarım🙄🙄
meyram tgbasltan daha çatı muayenem olmadı ama şimdilik normal diye konuştuk doktorumla 🤭 senin kaçıncı haftandı canım
babyUras_ tgbasltan almazsın ya sekerli seyler cok tuketme meyveyi bile kararında ye ben cok yedim kilo yaptı doktor sekerli tabi kilo yapar dedi 😂 sonra verirsin zaten 55 gunde 21 kilosu gitti diyet falan yapmadan
Cancana tgbasltan bünye meselesi normalde su içsem yarar ama hamilelikte almıyorum ikinci hamileliğim ilk kızımda 4 kilo oldum toplam bundada 6 kilo bakalım 3 kilo daha alırız galiba 😂🤣 boş ver sağlık olsun kilo nedir ki gider tgbasltan