Esrayas01
Merhaba anneler yardımınıza ihtiyacım var. Ikili tarama testini yaptırdım hicbir olumsuzluk çıkmadı. Herhangi bir engel saptanmadi. Uçlu tarama sonucunu bugün aldım ve yine engel saptanmadi. Hepsinde düşük risk yazıyor. Hcg değerim 2.5 3 olması gerekirken benim 5.07 imiş. Ve hastane 2.5 dan yüksek olanları araştırılması için riskli gebeliğe yonlendiriyormus. Bunu yaşayan var mı bilgilendircek olan:( hcg yüksekliğinden engel olur mu yine bebekte