Tazecikannecik Merhaba kızlar, Dün doktor kontrolüm vardı 16+1 de gittim. Daha önceden ikili tarama testi yaptırdım ve temiz çıktı. Dün de 4lü tarama için kan aldılar. Herkese yapıyolar mı bu testi hiç bilgim yoktu bu testten
Minikmucizem_ Tazecikannecik benimde ikilide sorunnyoktur . 4 luyu doktorum yaptirmamis istedi. Bugun 1 bucukta cikacak sonuclarim stresli bi skilde sonuclarimi bekliyorum insallah bi sorun olmaz
Seda_123 Tazecikannecik Zorunlu değil hiç bir test sana kalmış bisey ben hiç bir tarama testlerini yaptırmadım sadece detaylö ultrasona giricem bugün oda yüzünü merak ettiğimden renkli ultrason olduğu için 😁
Cansubasak Ben yaptırmadım 4 lü ikili tarama hepsinden daha güvenilir sonuçlar veriyor dedi doktorum 3 lü 4 lü gerek yok dedi bunlatın yerine afp testi yaptırdım