Sevdanur_onur ben emre uysala gidiyorum sgk lılara 90 tl tabi eşinin ya da senin anlaşmalı sendika indirimin varsa daha da düşüyor. Benim eşim belediye çalışanı sendikasından dolayı 75 tl veriyoruzo sebeple muayene ücreti olarak.
Doktordan çok memnunum gereksiz ilaç test yaptırmayan , moralini yüksrk tutan , iyi anlatıyor açıklıyor herşeyi , aklında soru işareti kalmıyor, rahat konuşabildiğin biri ayrıntı veriyor. tavsiye ederim 🙂