Cansutgy91 1 Ağustos son adet tarihim bugün biraz bulantım oldu işe de gidemedim aç karnına mide bulantısı insanı çok yoruyo.. sizde oldu mu yeni anneler özellikle durumlar nasıl
Selinglr Cansutgy91 3 agustos sat hafıf mıde bulantısı oldu ama cıkarma olmadı ac karnına daha cok oluyor halsızlıkkk :((
Ask_H Cansutgy91 benimde 30 temmuz canım aynı durumlardayız benim biraz sıkıntılı geçior doktorum yatak istirahatı verdi zorlanıorm bebeğimiz iyi olsunda canım ilerleyen haftalarda düzeliriz inşallah 🤲🏻
Ilaydamuslu Cansutgy91 benim 10 Temmuz bugün 9+6 olduk hiç mide bulantım olmadı hamileliği hissetmiyorum ama şükür çok sağlıklıyız mide bulantım olmasını istemiştim ilk zamanlar hamile olduğumu hissedeyim diye herkes aman olmasın dedi olmadı ve iyiki olmamış diyorum kötü birşey Allah sabır versin ❤️🥰
Cansutgy91 Selinglr evet ben birden Acıkıyorum çok aç kalma şansım olmuyo hemen ellerim titriyo midem bulanıyor 😞 bebişinizi gördünüz mü
Selinglr Cansutgy91 kese gorundude kendı cok kucuk oldugu ıcın pek net goremedık haftaya kalp atışı ıcın gidicem siz gördunuzmu
Cansutgy91 Ask_H neyin vR canım bulantın mı oluyor ? Geçmiş olsun dinlen.. bende bugün dinlemiyorum evet onlR iyi olsun da önemli olan o
hilalyavuz Ask_H merhaba 30 temmuz ben de sat 🤩 Şu an 7 haftalık son adete göre ama kesede 6+2 doktorum geç döllenme olmuş dedi Geçmiş olsun canım sana da daha önceki postta da okumuştum lekelenme mi oldu son 1 haftada
Ask_H Cansutgy91 canım midem kötü gaz problemi olupr karnın kasıklarımda birde daha önce kayıplarım var arada kanamam da oluor çok değil ama. Lekelenmem de oluyor progestan hap ve haftada birde pruloton vuruluyrm ve yatak istirahatı verdi doktorum inşallah bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım hepimiz inşallah alırız 🤲🏻
Ilaydamuslu Zehranurcavus kaç haftalıksın şuan ben 6. Haftada göğüslerim çok kötü oldu şişti dokunamadım falan şuan 9 haftalığız ve göğüslerim düzeldi ağrı şişlik falan gitti zaten 3. Ayda belirtiler hemen hemen gidiyor diyorlar sabret ❤️🥰
Cansutgy91 Zehranurcavus benim göğüslerim de öyle baya baya acıyor inşallah geçer canım arkadaşın dediği gibi :)
Cansutgy91 Ilaydamuslu amin canım çok sık olmuyo 2 haftada 2 kez oldu inşallah bidaha olmaz çok kötü mide bulantısı gerçekten
Ilaydamuslu Zehranurcavus 9. Haftaya girince bütün belirtiler hafifliyor canım halsizlik falanda biraz azalıyor ❤️🥰
Cansutgy91 Selinglr evet canım 2 hafta önce gördük keseyi bu ayın 14ünde de hem bebeği hem kalp atışını gördük inşallah darısı size olsun🙏