Suheyla19A A_y smdi ciktim canim hastaneden harika bi bayan cok tatli citi piti cok ilgilendi cok memnun kaldım bebesi gosterdi 12+6 olmusuz cok sukur rabbime sende insallah guzel seyler duyarsin😘👼
A_y Suheyla19A ben hiç beğenmedim çok karmaşık yer bayandan randevu aldım erkek girdi yarin özele gidicem
Suheyla19A A_y erkek olan sadece pc basinda duruyodu doktorun dediklerini not alıyordu benimle sadece gül sema ilgilendi eşim bile girsin mi dedim tabi dedi hastane buyuk olduğu icin biraz karisik orasi dogru
A_y Suheyla19A ben kendimi diğer hastaneye göre 11 haftalık biliyordum 12+2 olmuşuz sorduğum sorulara cevapta alamadım.
Suheyla19A A_y alla alla anladim canim hayırlısı bakalim doktorda onemli tabi sorularina yanit almadiysan degistir