ilkinn
Kızlar 35 haftalık hamileyim dün doktorum çatı muayenesi yaptı. Burda yazanları okuyup çok kasılmıştım ama doktoruma güveniyorum o yüzden muayene sırasında çok rahattım.
Size tavsiyem kendinizi sıkmayın nefes alıp serbest bırakın. Bir gram acı olmadı sakın korkmayın. Belki bünyeye göre değişen bişey mi bilmiyorum ama o anlatılanlara kulak asmayın kendinizi korkutmayın. Hemen olup biten bişeydi zaten ve normal doğuma uygunmuş çatım nasipse normal yapıcam bakalım :)