Guleren Kızlar meraba 7+2 hamileyim.Geçen sene kuaförde sıcak ağdadan yandım.Denizli de oturuyorum.Sıcaktan sürekli tahriş oluyor ve çamaşır giyince delirtiyo acıdan beni.sirkeli su ile yıkadığımda kaşıntısı hafifliyo ama kuruyor.Kantaron yağı sürüyorum bi zararı olur mu bebeğe bunların duramıyorum çok acıyor 😥
sdsd Guleren ben sudokrem sürüyordum, kantaron için iyi diyende var hamılelıkte kullanmayın dıyende var, zeytinyağı kullanın yumusatır, ama sudocrem pişik için iyi gelıyor kasıntıyı alıyor