Emine50
Bebeğim şu an 29 haftaya girdi ve ben çalışmakta bir annecim ilk bebeğim ancak doktor gelişim açısından sürekli 2 hafta önde gittiğini belirtti son hafta bittiğim de ise 32 hafta görünüyormuş 42 cm 1665 gr doktor adet dönemimi yanlış olabileceğini belirttti ancak başlangıç 17 Şubat bitişi 23 Şubat ondan önce kan ve idrar testi yaptım çıkmadı hatta ben bebeğimin oluşumunu 19 Mart’ta öğrendim 15 Mart tarihinde idrar testi yaptım çıkmadı Pazartesi yapım çıktı Pazartesi kanamam oldu gece doktora gittik kese görülmedi hcg hormonu oynamamış bile Salı günü ben okul çıkışında gittim gene kese yok hcg hormonu 1000 küsür çıktı şu an şaşkınım önce ikiz olabilir dendi bir ay bekledim ikizdik çıkmadı sonra bu durumla oluştu doktor gelişimden dolayı erken Doğum olabilir diyor ben ne yapmam gerek be yalnız yaşıyorum eşim de 40 dk yere gidiyor şimdiden sonra doğurma ihtimalim yüksek mi veya daha zamanı var mı doktor 4 kiloyu göze almamı belirtti çatalda 3 cm varmış daha kafam karıştı tam bir bilgi alamıyorum hiçbir yerden kafası oldukça büyükmüş ben bu yüzden sezeryan olabilir dedi sancılarım sanırım girmeye başladı ancak tam nasıl bir sancıdır anlam veremiyorum