Ecmelinannesi Doğa herşeyi çok güzel hallediyor bence. Yaradılışımız böyle. Düşünün dünyada milyarlarca insan var ve çoğu normal doğumla dünyaya geldi. Bu hep böyleydi. Zaten doğumu hastanede yapıyoruz, herhangi bir aksaklık olsa bize yardım edecek çok insan var. Benim ilk hamileliğim ama doğumun ve bebek bakımının içgüdülerimizde olduğunu düşünüyorum.