Prensesimiz_ Merhaba hanımlar gebeliğimizin ilk başlarındayız rize de yaşayan annelerimizden doktor tavsiyesi alabilir miyim acaba çok memnun olurum 🥰
Prensesimiz_ Zelisy Bana kis oluştuğunu söyledi,hamileliğimi dün kendi yaptırdığım testte öğrendim şuan ordan çıktım tahlil yapıldı yarın açıklanacak sizce kist çıkmasından endişe etmelimiyim
Srpzg Zelisy iyi günler size bişe sorabilir miyim acaba? Bende Asiye hanıma kontrole gideceğim ama dört boyutlu ultrason cihazları varya onlarla bakıyor mu. Hani bebeği böyle net gösteren yüzünü falan
Zelisy Prensesimiz_ yaa kist hemen her kadında görülen bişe bence endişe etmenize gerek yok hamileliğinze engel bi durum olmadığı sürece skntı etmeyin bende gebeliğimin ilk başlarında kesenle birlkte büyüme ihtimali olan myomum olduğunu öğrendim ama hiç bir engeli yok
Prensesimiz_ Zelisy inan cok rahatlattın beni peki daha yeni gebeliklerde ultrasonda kese belli olurmuu
Zelisy Prensesimiz_ ben 6 haftalık ilk gitmiştim kese belli olmuştu 8 haftalık gittiğimde de kalp atışını duymuştuk ama geç döllenme olabilme ihtimallerinide düşünmek lazım
Zelisy Prensesimiz_ normal tabikide son adet tarihinize göre bi hesaplayın önce sonra doktora gittiğinzde herşey kesinleşir zaten
Zelisy Srpzg evet bakıyor ama 25 haftadan sonra dört boyutlu bakıyor daha fazla ses dalgası gönderildiği için rahatsız oluyor bebekler o yüzden asiye hoca 25 haftadan sonra bakıyor
Zelisy Srpzg hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inş 🙏🏻🤗 gayetde güzel dört boyutlu görüntü alablrsnz 🤗
Zelisy Srpzg yok canım nasipse aynı zamanlarda doğurcaz 🤗 bizde 33 haftalık olucaz 4 ekim itibari ile 🤗😂