Nurarslan Sdfdn bende hamile kaldigim ilk gunden buyana bel agrisi cekiyorum.30+3 olduk iyice kotu oldu belim.heleki uzanıyım kalkinca dogrulamiyorum😔🙈Bu 3.bebek ve ilk ikisinde boyle birsey yasamamistim.