Gizemliince çok haklısınız rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤗 bende novarapid kullanıyordum sadece bir hafta sabahları açlık şekerim 95 in üstünde çıkınca gece lewemir insülinide başladık uyguluyorum zaten doktor ne derse yapıyorum çünkü şekerimin yükselmesi bebek için daha çok tehlikeli olduğu için elimden geleni yapıyorum ben artık herşeyin hayırlısı olsun inşallah 😇