Umutlubirkadin evet ben çok yaşadım. Ne yediysem hep belli bir zamana kadar etki etti ve durdu. Ama ne zaman ki sabahları aç karnına, ballı limonlu ılık şu içmeye başladım. Hiç kabız olmadım. Hele ki, yürüyüş ile desteklerseniz tamamen kurtulursunuz bu sıkıntıdan. Ama düzenli yapmak şart.