Burcuhira 11 haftalığım doktor eğer ben ne olursa olsun doğururum diyorsan gerek yok yaptırma dedi.kaldıki kesin bi sonuç değil sadece olasılık söylüyor çoğu kişiye down sendromlu diyip de sağlıklı bebek doğurdunu burdan okuyoruz hiç hamileliği düşüncelerle geçirmeye gerek yok diye düşünüyorum yaptırmıcam ben