SevdaTrkl Devlet hastanesinde ki doktorlari zaten biliyoruz hepsi olmasada genelinin surati bes karış, ilgisiz ve kendilerini begenmisler. Bana hep oyleleri denk geldi. Ama insan ozele gidipte boyle bir hizmet alinca sinirleniyor.
Gercekten iyi bir doktor cok onemli❤