Ozden_ozkan Ben 12+1 hamıleyım bu sabah lavaboda peceteye akıntıyla karısık hafıf kan geldı boyle olan varmı çok korktum
Ayaf Ozden_ozkan canim mutlaka bir doktora gorun.en ufak leke bile ciddi ola bilir..emin olmak icin doktor kontrolu wart.
Gzd2106 Benimde olmuştu doktor normal dedi stres kaynaklı olabilir dedi agrın yoksa sorun yoktur ferah tut içini
Ozden_ozkan Gulcan85 hımmm gıttım canım gece doktora düşük önleyıcı ıgne yaptı rapor verdı hıc bır iş yapmıcaksın dedı ıgne yazdı😒
Ozden_ozkan GnAyotbsi Gıttım canım gece düşük önleyıcı ıgne yaptı dınlen bı iş yapma dedı ıgne yazdı onları yaptırıcam