Fdle Pastil bende reflüyü azdırdı geceden sabaha ağlayarak geçirmiştim. Boğazımı söküp atmak istiyordum hiç biley yapmadan acısı yetiyordu Allahım iğrençti. Bir daha ağzıma sürmem 😔 hamilelikte kullanılmaı uygun değildir yazıyordu prospektüsünde. Neyse bal süt karabiber harika iyileştirici özelliği var. Boğazımdan konuşamıyordum bile öyle bir kötüydü ki bir kelime etsem gözlerim doluyordu yutkunmak yemek yemek eziyet gibiydi. Bununla 3 güne geçirdim benimki çok ileriydi. Ben bol bal bol karabiber birde ılık süt koyarak içtim. Böyle içerken boğazında bir gıcık hissi veriyor işte karabiberler mikropları öldürüyor. Yemekten sonra yap iç kendine güzelce 2 kere.
Bir de tavuk suyuna grip çorbası sarımsaklı tavuklu tavuğu haşladığın suda yap. İçine havuç patates şehriye tavuğu da did. Pulbiber, karabiber tarifi internette var tavuk suyuna grip çorbası diye yaz bol limonla ılık ılık içiver hiç bişeyin kalmaz inşallah🙏🏻