Ozgee_ Mehmet Yıldırım. Çok fazla hastaları olduğu için karıştırma ihtimalleri oluyordur ama olmamalı tabi bende çalışanım bir günde yüzlerce kişiyle muhatap olup bir sonraki seferde en kötü ihtimal şöyle demiştiniz dediklerinde direkt hatırlıyorum. Bide normal doğum istiyorum Dr lar rahatlıkları için hep sezeryana yönlendiriyorlar inşallah öyle bir durum olmaz