Busraeyazzz Zeynepdefne23 kalçadan yapılıyor acıtmıyor . Ama özelde yaparsanız baya pahalı ben özelde yaptım 500 liraydı sonradan devlette ücretsiz yapıldığını öğrendim.
Tuce26 Zeynepdefne23 canım bana doğumhanede kalcamdan yaptılar koldan hic olmadım o iğneyi hatta doğum yaptım Uyusmazlık cıktı tekrar 2 Ci bebel düsünürsem diye gene kalcadan vurdulad
Tuce26 Zeynepdefne23 yok canım ya öyle birşey yasamadım ben 3 kere vuruldum Düsükte yasamıstım acı felan yok korkma hic