Gizemmali71 çok geçmiş olsun 🙏🏻 Bende öyleyim, 32. haftadayım tüm gün şikayet ediyorum. Yok oram ağrıdı, yok buram, yok nefes almak ne zor, hemen doğurayım falan diye... tabi annem, eşim veya akrabam yok yanımda, yalnızım o yüzden biraz mızmızlanıyorum 🤦🏻♀️