Duyguhanaykut anadolu hastanesi tevfik bey. Nasipse dogumumu da onda yapacağım. Çok memnunum. Fazlasiyla ilgileniyor. Daha önce ayşegül kayaya gittim ilgisinden memnun kalmadigimdan değistirdim. Ayşegul kaya 200 tl yapti ucreti. Tevfik bey 100 tl. Daha fazla ilgi var hem de yarı fiyatina. Dogum da yarı yarıya düşuyor hastane bünyesinde ki doktor olunca tevfik bey. Ayşegul hanim da anadolu da yapiyor zaten doğumu. Başkent hilal balcı var . Evde dogum yaparım daha iyi kapısindan geçmem hilal in. Vural dağlı ya da iyi diyen çok ozel o da. Detaylı ultrasona ona gidicem sanirim. Benim doktor bilgim bu kadar alanya da. Devlet hastanesine hiç bakmadım. Fazla kötü konusuldu. Ben de alanya da 2 yıldır yaşıyorum o yüzden ozellere gittim daha çok. Mutlaka devlette de iyi doktor vardır ama.