Sunaykorkmazz 17+1 haftalığım sanki karnımda baloncuk varmış gibi oluyorum öyle birşey mi hareketleri şuanlık ayırt edemiyorum bir türlü :)
LeylaCan Sunaykorkmazz ay ben ilk 18.haftada hissetmiştim 16.haftadan beri böyle elinden balık kayar ya onun gibiydi 18.de ilk tekmemi yedim çok guzel duygular, sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Sadiyy35 Sunaykorkmazz 20. Haftamda iş yerinde otururken elim karnımda telefonla oynarken damar atması şeklinde ufak bir tekme hissetim ilk anlamadım acaba bağırsak hareketimi falan diye bebekmiş hareketler artınca anlıyorsun onun Bebek olduğunu 😂
Crescent96 18. Haftamdayım 17 den beri sanki kelebek kanat çırpıyormuş gibi ya da dediğiniz gibi baloncuk patlar gibi hissediyorum ☺️ Özellikle geceleri.. benim oğluş gececi olacak sanırım🤦🏼♀️☺️