Elif2834 ben hastaneden sıra alıp sıramın gelmesini beklemeden doktorun yanına giriyorum 38.hfta çünkü. O da nst barkodu veriyor orada da sırayla içeri alıyorlar. Sonucumu alıp tekrar beklemeden doktorun yanına giriyorum Bazı hastanelerde nst için ayrı randevu yeri varmış benim gittiğim yerde yok. Sizin orda varsa doktordan önce çektirip sonra doktora gösterebilirsiniz