MehtapSevim benim de temmuz sonu gibi başladı 7. ayımdı, tek kulakta sol tarafta nabızla birlikte aşırı rahatsız ediciydi. Kbb’ye gittim önce, temizledi, enfeksiyon var mı diye baktı bir şey bulamadı. Nöroloji bir görsün dedi, çünkü aynı tarafta baş ağrım da vardı. Nöroloji de muayenede bir sorun bulamadı ama boyun damarlarını usg çektirelim belki tıkanma olmuştur dedi. Çektirdik, bir sorun çıkmadı. Neyse takma kafana hamileliktendir dediler. Takmamak ne mümkün, nabzım garç garç kulağımda atıyor, o kadar kötüydü ki. Yaklaşık bir-birbuçuk ay sonra geçti. Şu an 39 haftalık oldum, arada yine gelip korkutuyor ama eskisi gibi değil. Doğumdan sonra devam ederse tekrar baktırırım diye düşündüm. Gerçekten hamilelikte basınç artışı ve mukozalarda tıkanıklık böyle bir şeye sebep olabilir ve bu kadar hamilede olması da tesadüf olamaz diye düşünüyorum. O yüzden siz de telaş yapmayın bence 😊