Kadersosa bu testler%100 sonuç vermiyor ancak yaptırmanın da bir zararı yok. Elbette yavrusuna kimse kıymak istemez hemen aldırmiycama nasıl olsa diye bakmayın olaya. Bende yaptırdım sonuç güzel çıktı çok şükür ama sorun çıksaydı da aldirmayacaktim sadece doğumdan sonra bir surprizle karşılaşmamak adına bilinçli bir anne baba olmak için cocugumun varsa bir sıkıntısı ona göre hayatımızda önlem almak amacıyla yaptırdım. Sadece down sendromu değil başka türlü anomali var mı yokmu ona da bakılıyor çünkü.b