mrvdiinc Kızlar iyi geceler. Hamileliğimin 6ncı haftasındayım ve bugün kahverengi akıntım oldu ve kasık ağrım saatlerdir hafif hafif vuruyor böyle şikayetleriniz oldu mu
Balzamin mrvdiinc benim de aynı şekilde. Dün kahve leke oldu bugün biraz devam edip geçti. Progestan kullanıyorum. Kasık ağrısı hamileliğin başından beri var bende de.
mrvdiinc Balzamin bugün doktorumla konuştum o da kullanmamı söyledi hemen aldım yarında kontrole çağırdı ama genede zaman geçmiyor biraz endişelendim
beriliceannesi Benim de vardı. Malesefki kesenin yanında hafif bir kan varmış hemen 5gün rapor yazdı. Hafife almayın ağrıları