Dilaracezik şimdi yatıyorsun daha doğrusu yatabiliyorsun 😊😊asıl sıkıntı olmaya başlayınca zaten yatamayacaksın 😂😂 merak etme canım.. aslında bu haftalarda bebeğe bir sıkıntı yok sıkıntı olmaya başlayınca zaten yatamıyorsunuz rahat edemiyorsunuz.. sol tarafa yatmaya çalış. Bebeğe kan akışı daha hızlı ve fazla oluyor.. doktorda devamlı uyarıyor zaten