Melek42 tansiyondan kaynaklı olabilir çok dikkat edin.. ben 2 ay önce 35+4 acil sezeryana girdim.. yani ben kendimi iyi hissetmeyince doktora gittim aslında kontrolüne vardı. Baş ağrısı ani ter boşalması halsizlik karnımda sertleşme oluyordu bu şikayetlerle gittim aynı gün sezeryana girdim. Umarım seninki tansiyon değildir ama dikkat et lütfen uyarmak istedim çok tehlikeli bir durum beni doktor hastaneden bile çıkarmadı