Milos çikolata ve vişne suyu diye biliyorum kuzum . Benim de ilk bebeğim olduğu için bende hareketlerini hissetmede zorlanıyorum hatta 26 bitti düşün . Bence uzan karnına elini koy okşa veya şarkı aç belki tepki verir ama korkma kötü bişey yoktur eğer için rahat etmezse bir acile git ağrım var de direk bebeğe bakıyolar zaten hersey yolunda diyorlar hem seninde için rahat etmiş olur .