Sny1305 Sumyyg bizim burda yapmiyolar umarim zorluk cikarmazlar size Betta da bakmiyorlar beta takibim var dedim yine de bakmadilar 2 gunde bir artis icin gittigimde yazik valla cok kiziyorum. Siz sorunsuz halledin insallah
Hilal21 Gebelik testi yaptırcam deme. Midem bulanıyor kusma felan var de. Sonra evliyim de onlar direk beta bakarlar zaten sende ogrenmış olursun
2cocukluana_ Beta HCG testi yaptırcsm deyip gireceksin acilde hem 1 saatte sonuçlar çıkıyor git ben öyle yaptım kim ne diyebilir
Nurdan14 Normal de yapılıyordu ama artık yasak gelmiş bakılmıyor poliklinige yolluyolar. Evet şikayetle gidersen bakarlar yapılır
Gamzecam Kasik karın bel ağrısı şikayetiyle git çok ağrım var de doktor kontrolüne verecekler iğne yada serum takacaksanz önce gebeliğe de bakar mısınız çocuk istiyoruz belki hamileysem zarar görmesin gibisinden konuş ben öyle yapıyorum bakıyorlar gerçi ben gerçekten o şikayetle gidiyorum 🤣 🤣