ayseee_012 Aynı konudan ben de muzdaribim canım. Aralık başı doğumum, kasım başında da kuzenimin düğünü var. Şimdiden elbise bakıyorum ben de. Kış olacağı için koyu renkler bakıyorum bi de 8 aylık baya iri olurum diye 😅 trendyol, lcw online ve dolap uygulamasından favoriye atıp duruyorum şu an. Hangi bedene çıkarım diye tahmin edemiyorum şimdiden ama Ekim in ortalarında almam lazım diye de düşünüyorum 🤔