Ylz34 hastane yeni olduğundan reklam ve tanınma aşamasında galiba onun içind uygun ben en bilindik hastanelere gittim 200 300 gibi rakamlar ödedim ama hiç bir doktor eray bey gibi anlatmadı gerçekten samimiyetimle söylüyorum eray beye soru soramıyosunuz çğnkü aklınızdaki soruları size cevaplıyo ben soru hazırlayıp gidiyorum sormaya fırsatım kalmıyo 😊