Safiyee Klasik olucak ama sonunda bende doğurdum 💃 geçen hafta Pazartesi günü nişanım geldi sonrasında da lekelenmelerim oldu ama 1 hafta geçmesine rağmen açılmam 1 parmaktı Lütfi Kırdar eğitim araştırma hastenesine gidiyorum İstabul Kartal da.en son dün gece saat 22.00 da düzenli olarak 5 dakikada bir Doğum sancılarm başladı dayanamadım gece 2 de acile gittim olabilir böyle ağrılar açılmam yok diyip geri gönderdiler ama dayanamıyodum asla uyutmuyordu sancı ve hiç şaşmadan 5 dakikada bir geliyordu geldikçe çömelme hareketi yaptım sabah saat 10 a kadar eşimi uyandırmamak için salonda çektim ağrımı çünkü istese de elinden bişi gelmicektü sabah işe gitmesi lazımdı ama beni o halde görünce gitmedi iyi ki de gitmedi sancılarım bi türlü geçmeyince özel hasteneye gitmeye karar verdik 12 de geldik muayene olduk nst ye bağlandık devlette görünmeyen sancılarım nedense burda gözüktü doktor bebeğin suyunun azaldığını ve kakasını yapmış olabileceğini söyledi hemen yatışımı yaptı kendi sancılarım düzenli geldiği için suni ye gerek duymadık suyumu patlatınca 4 cm oldu birden açıklığım sonra 2 saat içinde 10 cm çıktı bebeğin kalp atışlarını kontrol altında tutmak için sürekli nst ye bağlıydık yatakta sancı çekmek çok zor sancı geldikçe kaynanam ve eşim belime masaj yaptı çok iyi geldi yalvardım bi ara nolur on dakika yürüyeyim sıcak su tutayım diye bi kereliğe mahsus izin verdiler sıcak su tuttum belime çok iyi geldi sonra da Doğuma aldılar ıkınmak çok zor oldu benim için boğazım ağrıdı çünkü tecrübesizdim sağolsun doktorum ve ebelerim anlayışlılardı 2 tane ebe karnımdan bastırdı 15-20 dakika içinde doğumum gerçekleşti son günler geçmek bilmiyor hele uzayınca ve 2 günde bi kontrole çağrılınca hepinize hayırlı doğumlar diliyorum 🙏🏻
Kbr1212 Çok geçmiş olsun hayırlı olsun ❤ bende 40. Haftanın içindeyim henüz nişan sanci vs yok bekliyorum öylece doktorum bebegin suyunun gayet iyi olduğunu 42ye kadar bile bekleyebilecrgimizi soyledi