uyanikkeda11 kayramom1 alma canım laylonsu küçücük bişey babam almış ama hiç beğenmedik o da ben merak ettim diye almış pişman oldu. Kalitesiz çok belli
Ebruili Aldımm canım fiyatına göre kötü değil bence sonuçta daha pahalı fiyatları daha kaliteli şeyler alabiliriz ☺️☺️☺️☺️
Brcm_Rsm Bende gidip baktim ama cok kalitesiz bence 40 liraya da degmez yani.. surekli ebebek joker civil gibi uygulamalarda indirime giriyor zaten :)