Glsn89 Selam kızlar.. 35. Haftamdayım. Bu haftama kadar gaz sorunu yaşamadım.. yediğim şeylerde değişiklik yapmamama rağmen bir haftadır gaz sancısı çekiyorum.hamileliğin son haftalarında bu tarz değişiklikler oluyor mu?var mı yaşayan🤦🏻♀️
Mervednr Glsn89 annemlerin dediğini söyleyim bende sana 😀 ayağına çorabını mutlaka giy canım son haftalar özellikle üşütmemek gerekiyormuş. Ben çorap giyerek karın bölgemi sıcak tutarak çözüm buldum. Sanada fayda eder umarım 😊
GulendamEsra ☝️ben canim.38. Haftadaym, 1 haftadir ayni problem bende de var. Baska bi postta bizim gibi son ay bu dertten yakınan bi suru arkadaşlar gordum😊
GulendamEsra Çözüm bilmiyorum ama düşünüyorum cocuk hareket etdikçe bosluk falan olusturuyo o gaz mi yapiyo acaba diyorum
Hllswm 37.hafta aynı sorun bende de var çıkartamıyorum da öldürüyo beni extra bide müthiş derecede kabız oldum 😣