asyaa15 benimde o haftalarda kanamam oldu dıştan sonra içten kanama alanı devam etti 13haftalık olduk yeni geçti kanama alanı hemen geçmiyor aöa geçebilirde. Progestan iğne hap kullandım yatıp dinlendim sende dikkat et kendine Allah'ın izniyle birşey olmaz inşallah bebişlerimize hatta bana her gittiğim doktor düşük yaparsın sen bekle diyip moralimi alt üst ettiler şu haftaları gördük çok şükür inşallah kucağımıza alırız Allah'ın izniyle 🙏🏻