Cuma günü kontrol için hastaneye gittim. 37+2 günlüktük bebeğimin hareketlerinde azalma olmuştu ve karnım çok fazla kasılıyordu. Hastaneye girdiğimiz an sağ altta ağrı hissettim adım atmakta zorlandım apandis diye düşündüm ultrasonda doktorum baktı tam ağrının olduğu yerde bebeğimin eşi vardı. Dedi ki Leyla orda ağrının olması tehlikeli bir şey Allah korusun bebeğine bir şey olur doğumunu başlatalım gece 00.00 dan sonra sana alttan bir fitil vericez rahmi yumuşatmak için sonra sancıların başlar dedi biz de riski göze alamazdık kabul ettik yatışımız yapıldı ben o ana kadar Doğumdan korkmuyordum ama birden kendimi hazır hissetmedim sürekli ağlıyordum. Eşim beni sakinleştirmeye çalışıyordu bak kavuşucaz sonunda ağlama diyodu. Eve geldik eşyalarımızı aldık Kaynanam eşim ben ve kayınbabam hastaneye gittik odayı süslemeye koyuldum fotoğraflar çektik annem ve babam geldi sonra herkes gitti ben eşim ve Kaynanam kaldık gece 00.00 da nst çekildi her şey normaldi fitil verildi ve bana uyuşabilirsin enerjiye ihtiyacın olucak dendi uyumaya çalıştım zar zor sonra sabah 8de suni sancı verildi düşük dozdu ben hissetmiyordum acıyı ağrı 80 90 oluyodu belim ve sağ bacağım ağrıyodu yürüdüm sürekli akşam herkes geldi görümcem kardeşlerim annem babam kayınbabam ben hala iyi durumdaydım herkes dağıldı eşim annem ve görümcem Yanımda kaldı sancılarım arttı annem üstüme ne bulduysa örttü sıcak su torbası koydum bacaklarımın arasına o sancıyla uyuyakaldım uyandığımda çok terlemiştim duş aldım alttan muayene için çağırdılar açıklık yoktu yumuşama vardı sadece ben ağladım o kadar sancı çekmiştim açıklık yoktu annem küçük kardeşim olduğu için o gece kalamadı saat 00dan sonra gitti kardeşim geldi suni sancıyı kestiler ve benim kendi sancım başladı nişanım geldi pilates topuyla sancılarımı atlatmaya çalıştım nefesimi kontrol etmeye çalıştım sürekli çömeldim belimi ovuyolardı enerjim kalmamıştı artık duşa girdim 20 dk falan sonra yine nst için gittim gece 4te sıkı bir parmak açıklık olmuştu. Yine ağlıyordum artık dayanamıyordum eşime açıklık olmazsa sabaha kadar dayanamayacağımı sezeryan istediğimi söyledim o da hayır olucak pes etme dedi saban 8 oldu gittim açıklık bol bir parmak kadardı sadece ben sezeryan istiyorum dedim eşimi çağırdılar beni öyle görünce tamam dedi ben zaten 8 saat boyunca bir şey yenemiştim sancılarla ameliyathaneye götürdüler beni sorular soruyolardı sonra zaten tamamen bayılttıkları için bir şey görmedim isterdim epidural olmasını ancak o an korktum eşimi de almıyorlardı uyandığımda asansördeydim bana sesleniyolardı. Kusmaya çalıştım dikişlerim ağrıdı sonra odaya geçtik bebeğimi getirdiler Allahım on an ne kadar güzeldi bebeğimle konuşmaya başladım gözleri sürekli kapalıydı çok yorulmuştu o da her iki tarafın da ilk torunu olduğu için herkes çok heyecanlıydı ☺🙈😍 rabbim herkese nasip etsin evlat sahibi olmayı o kadar güzel bir şey ki bu dünyadaki cennet diyebilirim onun için evimizin neşe kaynağı oldu bugün 5. Günümüz yavaş yavaş alışıyoruz birbirimize emzirirken bana bir bakışı var tanımaya çalışıyor gibi 👼🏻💋 ben normal Doğum çok istedim ama şimdi bir önemi yok nasıl olursa olsun sonunda meleğinize kavuşuyorsunuz o yeter. ❤🙏