Amay 4 gün sonra dediğinize göre sezeryan olması lazım. 4 gün sonra evladiniza kavusacaginizi, onu öpüp koklayacaginizi, bağrımıza basacaginizi düşünün. Bu sizi rahatlatacaktır. Ben de ilk doğumumu 4 ay once yaptım nasıl olacak diye düşünürken bi baktin ki herşey olmuş bitmis😊