HNur_06 Havva23 20. Haftaya kadar istediğiniz şekilde yatabilirsiniz. Bebek büyüdükçe sıkıntı oluyor yatış şekli
Berna3434 Havva23 zatn soldan başka tarafta rahat edemiyorsun bellirli haftadan sonra ben hep sağ yada sırf üstu yatardm şuan 31 oldm elhamdülillah imkansız o nasl rahat ediyorsa sende öyle rahat ediyrsn mecbur 😁😂
Mlssa Havva23 Sağa yatmak hiçbir zaman zararlı değil canım.Belirli bi haftadan sonra sırt üstü ve yüzüstü önerilmiyor Zaten doktorun bilgilendirir.Sonradan bebiş nasıl rahatsa öyle yatıcaksın karnın iyice büyüyünce😊😊
Dnzdnz Kalp atışları düştüğü için sirt üstü hariç sağ yan veya sol yana yatabilirsiniz.. sol yana yatmanın daha iyi olduğunu okumuştum yanlız