Handenur25
Karaciger enzimlerinin cok yuksek cikmasi ve kadin dogum dahiliye doktorlarinin bu yuksek degerlerin nereden geldigini bulamamalari hastanede yatim gebelik zehirlenmesi olmadigi kolestaz olmadigi ama degerler tekrar yukseliste acil bakilabilirmi lutfen 😟😥